26.11.24
телефон
(050)410-98-60
В кошику немає товарів
ПЕРЕДПЛАТА ОНЛАЙН
На українському ринку поки немає видавця, готового інвестувати в перезапуск «National Geographic Україна» – Дмитро Губенко
дата публікації: 20.11.2014

 

Дмитро Губенко, заступник головного редактора журналу «National Geographic Україна», який із січня 2015 року буде закритий у зв'язку із закриттям видавництва Sanoma Media Ukraine, наразі не бачить на українському ринку видавця, готового інвестувати в перезапуск «National Geographic Україна». Про це він повідомив на офіційній сторінці журналу у Facebook.

Пан Губенко пояснив читачам, що врятувати журнал, викупивши його наклад або масово оформивши передплати, вже не вийде. «Sanoma ще торік оголосила про вихід з ринків Східної та Центральної Європи. Місцеві видавництва (болгарське, російське, словенське і так далі) продали. Українське через кризову ситуацію в країні продати не вдалося (за винятком журналу Cosmopolitan), тому воно припиняє діяльність. На NatGeoУкраїна, на жаль, теж не вдалося знайти покупця», - написав він.

Якщо якийсь інвестор бажає видавати в Україні National Geographic, тепер йому треба звертатися не до Sanoma, а напряму у Вашингтон до Національного географічного товариства (НГТ, NGS). «Відразу попереджу, що НГТ дуже цінує свій бренд, тому воліє співпрацювати з відомими видавництвами і дуже обережно ставиться до непрофільних інвесторів», - зауважив пан Губенко.

Заступник головного редактора не може повідомити дані про вартість ліцензії, продажі, рекламу, оскільки це конфіденційна інформація, значна частина якої йому просто невідома. «Але я впевнений, що серйозний інвестор ці дані отримає у Вашингтоні», - додав пан Губенко.

«Я працюю в журнальній журналістиці вже більше семи років, тому чудово усвідомлюю, що група ентузіастів-волонтерів не зможе запустити такий проект, - вважає Дмитро Губенко. - Це дуже складна і дорога справа. Для такої редакції будуть потрібні не лише журналісти та дизайнери, але й професійні рекламісти, юристи, бухгалтери, маркетологи, спеціалісти з логістики, друку, продажів... І, знову ж таки, НГТ співпрацює з профільними інвесторами, а не з краудфандинговими проектами».

«На даний момент я не бачу на українському ринку видавця, який був би готовий інвестувати у перезапуск НатГеоУкраїна. Але я впевнений, що коли економічна ситуація покращиться, то хтось обов'язково почне переговори з НГТ. І тут важливий прецедент нашого журналу, який поламав усі видавничі стереотипи та довів, що україномовне видання в Україні може мати і численну аудиторію, і рекламу. Сподіваюся, цей майбутній НатГео буде видаватися теж українською!», - резюмував Дмитро Губенко.

Нагадаємо, 16 листопада стало відомо, що видавничий дім Sanoma Media Ukraine має намір закрити журнали National Geographic, Esquire, Harper's Bazaar, «Домашний очаг» і Men's Health. При цьому журнал «Cosmopolitan Украина» перейде під управління видавничого дому Hearst Shkulev Ukraine, що випускає журнали Elle і Maxim.

17 листопада фінський медіахолдинг Sanoma офіційно повідомив, що закриє National Geographic, Esquire, Harper's Bazaar, «Домашний очаг» і Men's Health з нового року.

Головний редактор журналу «Esquire Украина» Олексій Тарасов і заступник головного редактора «National Geographic Україна» Дмитро Губенко підтвердили інформацію про закриття цих медіа із січня 2015 року. За підрахунками пана Тарасова, із закриттям Sanoma без роботи залишаться близько 130 осіб

Видавничий дім Hearst Shkulev Ukraine повідомив, що придбав ліцензію на видання Cosmopolitan і сайт cosmo.com.ua. Перше число жіночого глянцю новий видавець випустить у лютому 2015 року.

Як писала «Телекритика», у березні цього року стало відомо, що Sanoma Media Ukraine закриває видання Sensa для жіночої аудиторії та журнал про дизайн інтер'єрів Casaviva. Таке рішення було зумовлено падінням ринку преси.

Навесні 2013 року призупинив вихід журнал Story, який видавав Sanoma Media Ukraine.

 

www.telekritika.ua