На сайті Vogue.ua з'явився розділ для чоловіків. Це перший крок, який український Vogue робить, щоб залучити чоловічу аудиторію та більшу кількість рекламодавців.
Редакція запевняє, що новини у цьому розділі оновлюватимуться щодня. Охочі знайдуть для себе матеріали про чоловічу моду, косметику, автомобілі, гаджети.
Людмила Круглич, керівничка проекту Vogue.ua запевняє, що українці відчувають брак якісних чоловічих видань: "Наприклад, у рейтингу Bigmir лише 18 чоловічих ресурсв, серед яких жодного преміального. Ми плануємо, що розділ сайту для чоловіків буде популярним серед селективних рекламодавців, зацікавлених у якісній чоловічій аудиторії".
Директорка з реклами Vogue.ua Юлія Костецька стверджує, що новий розділ на сайті - лише частина ширших планів редакції, спрямованих на розширення аудиторії: "Ми плануємо випускати також два паперові додатки - Vogue Men. Перший такий додаток вийде друком в жовтні 2015."