Українське видання про фінансові послуги «МайбутнЄ», яке видається сьомий рік, обрало креативну стратегію розвитку і створило власний icon-brand - журналістку Джен, образ якої використовуватиме при створенні корпоративної сувенірної продукції та у підготовці матеріалів для журналу.
Корпоративного героя створило лондонське арт-бюро Smart Up Visuals.
«Ікона нашого бренду - дівчинка-журналіст, що мандрує посвіту в пошуках ексклюзиву. Своє ім'я - Джен - вона отримала,оскільки народилася у січні (January). Цікаво, що у деяких мовах це ім'я є скороченим жіночим, удеяких - це чоловіче ім'я. Ми сподіваємося, що корпоративний герой допоможе в інтерактивномуконтакті з аудиторією», - сказала видавець «МайбутнЄ», CEO Future Communications Lab LLC Кейт Щеглова.
«Я отримала задоволення від роботи над icon-brand журналу «МайбутнЄ». Образ корпоративногогероя народився в моїй голові досить швидко -
далі вже була справа техніки допрацювати ідонести його до читачів. І у нас вийшла дотепна, допитлива, стильна, надихаюча журналістка імандрівниця Джен», - сказала співзасновник арт-бюро Smart Up Visuals Ліна Навікайте.