20-21.05.2015 відбудеться XXІ Київський міжнародний Телерадіоярмарок – запрошуються фахівці медіа індустрії.
Нові експоненти (стенди) – компанії:
• Арт-фонд: проект Larastock.com – продаж інтелектуальної власності через Інтернет. www.Larastock.com
• ГАЛО: професійне світлове і звукове обладнання. www.galo.com.ua
• Панасонік Україна Лтд: Корпорація Panasonic - світовий лідер у розвитку та проектуванні електронних технологій і системних рішень. www.panasonic.com/ua
• ТВ-проект: повний спектр товарів та послуг для телерадіомовлення, кіно-, відео-, фото- та аудіовиробництва. Новий сайт: https://tv-project.com
Нові заходи:
• Вперше! Нарада місцевих ТРО на тему: «Актуальні проблеми для місцевих ТРО у зв’язку з переходом від аналового до цифрового мовлення» (20.05.15, 16:00-17:30, орг.: Теле-Радіо-Кур’єр). За участі: Олега Черниша, Члена Нацради України з питань ТБ і РМ; - представників інших профільних держустанов.
Нарада – відкрита. Якщо Ви плануєте взяти участь у цій Нараді, повідомте – e-mail: trk@tv-radio.kiev.ua
• Семінар «Інновації Panasonic у виробництві новин» (20.05.15, 12:00-13:00. Орг.: Panasonic Україна)
• Семінар «Новинки Pro Video від CANON» (20.05.15, 14:00-15:00). Теми: Огляд лінійки професійних відеокамер від компанії Canon. Canon EOS C300 Mark II – інструмент створення відео 4K для кінематографістів. Canon XC10 – компактна та універсальна камера 4К. Ведучий семінару – Олексій Лєбєдєв. Організатори: «ТВ-Проект»ТМ (Київ), Кенон Україна.
Нові доповіді
• III Конференція «Супутникове TV: Стратегії та ризики українського ринку»
(20.05.15, 15:00-18:00. Орг.: Теле-Радіо-Кур’єр. Генеральний спонсор: EUTELSAT)
- AMOS – Spacecom. Олег Ротштейн, віце-президент з продажів
- «Азеркосмос – перший супутниковий оператор Закавказзя». Мансур Сеїдзаде, менеджер з продажів
• II Конференція «Розвиток ОТТ послуг в Україні» (21.05.15, 14:00-18:00; орг.: Теле-Радіо-Кур’єр)
- «Регуляторні аспекти ОТТ – зміни за рік». Костянтин Грицак, Директор Телекомунікаційної палати України
- «Тенденції використання альтернативних приладів для перегляду телепрограм». Олена Міронова, Директор з питань дослідження телевізійної аудиторії Індустріального Телевізійного Комітету (ІТК)
- «Еволюція моделей споживання медіа контенту». Іван Шестаков, Директор з маркетингу компанії MEGOGO