Нещодавнє дослідження показало, що люди витрачають багато часу, аби прочитати підписи до фотографій. Тому Poynter попросив Девіда Бріндлі розповісти кілька «лайфхаків» щодо їх написання.
Дізнайтеся більше інформації
National Geographic приділяє багато уваги підписам до фотографій, однак вони мають штатних працівників, які займаються виключно цією роботою.
Бріндлі розповідає, що вони чимало спілкуються з фотографами та фоторедакторами, навіть розмовляють з людьми, зображеними на фото.Якщо ж це пейзаж, або знімок тварини, тоді слід поговорити з експертами в потрібному напрямі й дізнатися цікавий бекграунд. National Geographic часто цитує експертів у підписах до фотографій.
З’ясуйте, що відбувалося до моменту фотографії та після
Погляньте на світлину й поміркуйте, що на ній незвичного чи цікавого. Подумайте, що особливо варте уваги, або що видається смішним. З’ясуйте контекст, дізнайтеся те, що відбувалося поза картинкою.
Розкажіть історію, не переписуючи її зі статті, яка супроводжує світлину
Люди часом дивляться на фото, не читаючи матеріалів, тому National Geographic хоче розповісти їм, що ж відбувалося, не повторюючи занадто багато інформації зі статті.
Взяти до уваги матеріал «Фотограф показує нам, наскільки розумні дельфіни» - якщо ж проглянути в ньому виключно фотографії, можна знайти багато інформації про інтелект дельфінів та дослідження, що пояснює, як вони спілкуються одне з одним.