За підсумками першого кварталу 2015 року журнал «Фокус» зберіг лідерство за доходами від реклами серед ділових видань та суспільно-політичних тижневиків. За даними моніторингу «Комунікаційного Альянсу»* видання з доходом 4,36 млн грн обійшло щомісячник Forbes Україна (3,65 млн грн) і тижневик «Новое время страны» (3,31 млн грн).
Попри загальне скорочення ринку - падіння об'єму реклами у друкованих ЗМІ у першому кварталі 2015 року у грошовому вимірі склало 38% - «Фокус» зміг збільшити свій дохід на 19%.
«Нам вдалося змінити загально ринковий тренд, у першу чергу, завдяки нашим партнерам, котрі не просто вірять нам, але й фінансово підтримують, бачачи в нас ефективний інструмент свого просування. Такі результати стали можливими в тому числі і завдяки запуску принципово нових для «Фокуса» спецпроектів, придуманих і розроблених співробітниками редакції разом з комерційним і маркетинговим відділами», - коментує генеральний директор «Фокуса» Марина Дерепа.
*На підставі даних «Комунікаційного альянсу» за підсумками першого кварталу 2015-го року - http://www.telekritika.ua/rinok/2015-05-12/106955. У звітах враховувалися такі рекламні прояви - «преса PR-стаття», «преса логотип», «преса макет», «преса промо-стаття». Бюджети вирахувані у прайсових цінах, без урахування знижок і націнок. При підрахунку не враховувалися реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг», а також реклами видавничих будинків та їх власних видань.
Прес-служба ВД «Фокус-медіа»