Багатьом киянам відомо, що у місті працює «Контактний центр Києва 1551». Кожна скарга чи пропозиція, які надходять на цей портал, не залишаються поза увагою влади. Люди звертаються із найрізноманітнішими питаннями: щодо роботи ліфтового господарства, освітлення вулиць, опалення… Вони також називають адреси незаконних МАФів, стихійних сміттєзвалищ, пошкоджених ділянок доріг тощо. Усі звернення оперативно опрацьовуються і надсилаються до відповідних підрозділів КМДА з тим, щоб швидко вирішити проблему, максимально допомогти мешканцям, вжити усіх заходів для виправлення тієї чи іншої ситуації.
Однак деякі звернення викликають щонайменше подив. Зокрема до Контактного центру телефоном протягом тижня надійшли 64 скарги нібито від передплатників газети «Вечірній Київ». Вони «дуже обурювалися», що у їхніх поштових скриньках не було примірника газети за 25 червня ц.р. (№25). І попрохали «вжити заходів», зазначивши номери своїх телефонів і домашні адреси.
Звичайно, ці сигнали були негайно узяті в роботу, щоб перевірити і з’ясувати, чому і з чиєї вини читачі не одержали улюблене видання. Працівники міської дирекції Укрпошти з’ясували, що за адресами, які були зазначені у скаргах, передплата на «Вечірку» взагалі не оформлялася. А номери телефонів постраждалих «передплатників» були здебільшого вигадані. Одна із «скаржниць», після того, як їй зателефонували працівники «Вечірки», сказала, що вперше чує про таку проблему і особисто на лінію «1551» не зверталася.
Ось так і з’ясувалося, що понад півсотні скарг стосовно передплати – фальшивка. Водночас ці заяви змушені були перевіряти фахівці КМДА, інших організацій, витрачаючи на це робочий час. Кому потрібні такі «жарти», а точніше – провокації? Можливо, тим, кому не до вподоби оновлена «Вечірка», яка прагне об’єктивно і цікаво висвітлювати життя міста? Сьогодні «Вечірній Київ» узяв курс на те, щоб стати одним із найкращих видань української столиці, стверджують в редакції газети. І жодні провокації цьому не завадять.