За обсягами рекламних бюджетів на радіо лідирують радіостанції «Хіт FM», «Русское радио» та «Авторадіо», у пресі – журнали Elle, Cosmopolitan, Vogue, газета «Вести» і тижневик «Теленеделя». Дані «Комунікаційного альянсу»
У першому півріччі 2015 року, порівняно з першим півріччям 2014 року, обсяг рекламних бюджетів на радіо зріс на один відсоток (за оцінкою експертів - залишився на рівні першого півріччя 2014 року), а обсяг реклами в пресі впав на 33 % у грошовому вимірі та на 49 % - у шпальтовому обсязі.
Такі дані отримала компанія «Комунікаційний альянс» за результатами власного моніторингу, що базується на прайсових цінах, тобто не враховує знижок чи націнок, а також не враховує (у представлених даних) рекламу категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг» (детальніше про моніторинг див. наприкінці).
Радіо
Обсяг рекламних бюджетів у радіоефірі в першому півріччі 2015 року зріс на один відсоток, порівняно з першим півріччям 2014-го, про що свідчать отримані дані моніторингу. Однак, за експертною оцінкою, бюджети залишилися на рівні аналогічного періоду 2014 року.
Першість за обсягом рекламних доходів із 62,1 млн грн. утримує «Хіт FM» («ТАВР медіа»). «Русское радио» («ТАВР медіа») із 30,5 млн грн. посідає другу позицію, на третє місце вийшло «Авторадіо» (радіогрупа УМХ) із 25,11 млн грн., трохи випередивши «Люкс FM» (група «Люкс») із 23,72 млн грн.
Дані компанії «Комунікаційний альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг»
Трійка найбільших рекламодавців радіо традиційно незмінна: ПП «Віктор і К» (бюджет 11,37 млн грн.), компанія «Золотий Вік» (10,19 млн грн.), і ТОВ «Нерухомість Центр» (9,19 млн грн.).
Дані компанії «Комунікаційний альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг», «розваги», «ресторани і дозвілля»
За обсягами спонсорства першу й другу сходинки традиційно посідають «Русское радио» та «Хіт FM», а от на третє місце вперше вирвалася ще одна радіостанція групи «ТАВР медіа» - танцювальна Kiss FM, випередивши і «Люкс FM», і «Рокс».
Дані компанії «Комунікаційний альянс»
Найбільшими спонсорами радіо залишаються група компаній «Баядера» і ПП «Віктор і К», а також ТОВ «Олімп-Консалт».
Дані компанії «Комунікаційний альянс»
Преса
Ринок преси у першому півріччі 2015 року продовжив падіння. Обсяг реклами у вітчизняних друкованих ЗМІ в грошовому вимірі впав на 33 %, у шпальтовому обсязі - на 49 %, порівняно з першим півріччям 2014 року.
Трійку видань із найбільшими оціночними рекламними доходами, як і за підсумками першого кварталу 2015 року, склали глянцеві журнали видавничого дому Hearst Shkulev Ukraine - Elle (оціночний рекламний бюджет - 23,65 млн грн.) і Cosmopolitan (16,86 млн грн.), а також глянець видавничого дому УМХ - Vogue (14,93 млн грн.). На четверте місце піднялася газета «Вести» холдингу «Мультимедіа Інвест Груп» (нині - холдинг «Вести Украина») з оціночним рекламним бюджетом 14,45 млн грн. За нею - тижневик «Теленеделя» видавничого дому УМХ (14,03 млн грн.).
До топ-30 видань за рекламним доходом увійшли також L`Officiel, «Женский журнал для тех, кто хочет жить счастливо», «Караван историй», «Фокус», «Лиза», Viva!, «XXL. Мужской размер», «Единственная», Harper's Bazaar, «Отдохни», «Натали», «Вокруг света», Forbes, Marie Claire, «Новое время страны», «Сегодня», «Деловая столица», L`Officiel Hommes, «Комсомольская правда в Украине», «Вести. Репортер», Твой малыш», «Добрые советы. Люблю готовить!», «Мой ребенок», «Добрые советы», «Бизнес».
* Видання - основні випуски плюс регіональні й тематичні додатки, що виходять під тим самим брендом. Дані компанії «Комунікаційний альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг», а також реклами видавничих домів і їхніх власних видань
* Видання - основні випуски плюс регіональні й тематичні додатки, що виходять під тим самим брендом. Дані компанії «Комунікаційний альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг», а також реклами видавничих домів і їхніх власних видань
Найбільші доходи від реклами за перше півріччя 2015 року, за даними «Комунікаційного альянсу», отримали видавничі доми «Burda Україна» - 67,28 млн грн., UMH -58,85 млн грн. та Hearst Shkulev Ukraine - 50,78 млн грн.
Інші ВД - сумарно видавництва, що не є інвесторами в системі моніторингу. Дані компанії «Комунікаційний альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг», а також реклами видавничих домів і їхніх власних видань
Трійка найбільших рекламодавців преси незмінна, однак вони міняються місцями: на першу позицію вирвався L'Oreal (бюджет - 12,63 млн грн.), випередивши Procter&Gamble (9,46 млн грн.), який посів другу сходинку, а на третьому місці розташувалася компанія «Селдіко» (7,15 млн грн.).
Дані компанії «Комунікаційний альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг», а також реклами видавничих домів і їхніх власних видань
Моніторинг радіо здійснюється на базі 15 станцій. Методологія - система R-events розробки AGB Nielsen MediaResearch. Моніторинг преси здійснюється на базі близько 130 видань. Методологія власна. Сканування видань та їх моніторинг в електронному вигляді. Розпізнання реклами здійснює людина.