25.11.24
телефон
(050)410-98-60
В кошику немає товарів
ПЕРЕДПЛАТА ОНЛАЙН
Все проблемы Укрпочты по распространению изданий в 2016 году и самое главное пути их решения в этой статье. Остальное все БАЛАЧКИ...
дата публікації: 03.11.2015

Нещодавно у Чернігові відбувся семінар «Організація розповсюдження періодичних друкованих видань за передплатою та вроздріб», присвячений особливостям передплатної кампанії на 2016 р. за новими тарифами та збільшенню роздрібних продажів періодики через поштову мережу. У ньому взяли участь генеральний директор УАВПП Олексій Погорелов, начальники відділів періодичних видань обласних дирекцій УДППЗ «Укрпошта», фахівці ДП «Преса» та представники видавничих домів «Советчица» і «Хозяин».
Укрпошта докладає максимум зусиль для того, щоб передплата на періодичні друковані видання на 2016 р. була не меншою, ніж у 2015 р., підкреслив Сергій Гречко, заступник комерційного директора – директор департаменту торгівлі УДППЗ «Укрпошта». Крім того, обласні філіали мають збільшити роздрібні продажі за рахунок забезпечення ВПЗ і листонош, які реалізовуватимуть пресу на маршрутах доставки, належним асортиментом періодичних видань.
Роздрібні продажі газет у мережі ВПЗ і листоношами на маршрутах доставки – важливий інструмент для стимулювання передплати, вважає Олексій Погорелов. Та й видавцям, на його думку, потрібно активізуватися: популяризувати читання в Україні, разом із Укрпоштою розвивати роздріб. Потрібно інформувати населення про можливість оформити й оплатити передплату онлайн. А ще Укрпошті потрібне обладнання для розвитку роздрібних продажів (стелажі), і ті видавці, які їх нададуть, матимуть пріоритетну викладку. Цінної інформації є багато, й УАВПП нею ділитиметься, щойно отримуватиме її від Укрпошти та ДП «Преса».
Директор ДП «Преса» Валерій Герасименко наголосив, що такі зустрічі сприяють встановленню тіснішої взаємодії між видавцями, ДП «Преса» й Укрпоштою. Проведена комплексна робота сприятиме не тільки збереженню, а й розвитку інформаційної інфраструктури в Україні.
Як зазначила Наталія Похольченко, заступник директора ДП «Преса», передплату в усіх об’єктах поштового зв’язку розпочато за електронними версіями каталогів з 28 вересня 2015 р., друкованими каталогами – з 7 жовтня 2015 р. ДП «Преса» забезпечило всі об’єкти поштового зв’язку Каталогами видань України на 2016 р. Водночас вона наголосила на особливості підготовки документації конкурсних торгів фахівцями УДППЗ «Укрпошта» та визначенні цінової пропозиції, що на фоні демпінгу цін альтернативними передплатними структурами та ввезення ними зарубіжних періодичних друкованих видань на територію України без проходження процедури розмитнення, сприятиме одержанню позитивних результатів участі УДППЗ «Укрпошта» у процедурах розкриття цінових пропозицій.
Начальник відділу періодичних видань Укрпошти Інна Шершньова розповіла , що на час передплатної кампанії на 2016 р. національний оператор планує низку заходів для збільшення передплати періодичних друкованих видань.
Ефективними заходами є Дні передплатника, який цьогоріч проведено понад 100. Участь у них беруть місцеві органи влади, редакції, видавництв, представники ЗМІ. І вже є позитивні результати. Графік проведення Днів передплатника розміщено на корпоративному сайті Укрпошти. Заплановано акцію з доброчинної передплати для дітей-сиріт «Подаруй дитині радість читання!». Минулого року в ній взяли участь понад 5 тис. учасників, які передплатили для сиротинців понад 25 тис. примірників видань.
До кінця цього року триватиме акція «Передплати пресу для захисника України». Наразі вже оформлено понад 12,5 тис. прим. видань для військових частин і шпиталів.
Артем Бриж (ВД «Хазяїн») закликав працювати на спільний результат. Укрпошта впроваджує нові заходи й технології продажу роздрібних тиражів, уважно ставиться до передплатних тиражів, а видавці допомагають і підтримують поштовиків. Наприклад, цьогоріч ВД «Хазяїн» проводить конкурс для листонош: за кожен передплачений примірник встановлена премія. 
Тісна співпраця з Укрпоштою, та Валерія Данюка ( ВД «Советчица»), дала змогу значно збільшити тиражі видань «Советчица» і «Мои года – мое богатство». Спільно розроблено інструмент проведення передплатної кампанії, завдяки якому листоноші й оператори за результатами передплати одержують грошові винагороди.
Окремою темою семінару було обговорення основних положень Наказу УДППЗ «Укрпошта» від 15.07.15 р. № 480 «Про затвердження Порядку організації розповсюдження періодичних друкованих видань в об’єктах поштового зв’язку», яким встановлено чіткі й прозорі принципи надання послуги з розповсюдження періодичних друкованих видань уроздріб: формування роздрібного асортименту періодичних друкованих видань, організація виносної торгівлі та роздрібної реалізації періодичних друкованих видань листоношами на доставних дільницях, планування роздрібної реалізації періодичних друкованих видань, повернення та списання нереалізованих періодичних друкованих видань.
Начальники відділів періодичних видань Вінницької, Житомирської, Кіровоградської, Львівської, Чернігівської дирекцій поділилися своїм досвідом роботи з реалізації періодичних друкованих видань уроздріб та окреслили шляхи збільшення роздрібних тиражів та відповідно доходів підприємства.
Підсумовуючи, Сергій Гречко зазначив, що нині спільно з редакціями відпрацьовується механізм «таємних покупців», які відвідуватимуть ВПЗ і робитимуть фото-звіт асортименту видань у відділеннях. Він подякував учасникам семінару за їхню нелегку працю й наголосив на необхідності виконання плану заходів із розповсюдження періодичних друкованих видань за передплатою та вроздріб.

www.facebook.com