25.11.24
телефон
(050)410-98-60
В кошику немає товарів
ПЕРЕДПЛАТА ОНЛАЙН
Увага! Передплата 2016!
дата публікації: 06.04.2016

Цікаво, що за даними досліджень рекламного агентства ARR, проведених у 2015 році, близько 70% жителів України мають відданість до друкованих періодичних видань, тобто читають пресу. На сьогодні з впевненістю можна стверджувати, що інтерес населення до періодики не згасає. Про це свідчать і підсумки передплати на І півріччя 2016 року. Загальний разовий передплатний тираж видань на січень поточного року становить понад 10,5 млн. примірників (90% до січня 2015 року), а по виданнях України загальнодержавної сфери розповсюдження - майже 6,5 млн. примірників (85% до січня 2015 року).

Слід зазначити, що показник насиченості періодичними виданнями за останні 5 років зазнав певних змін. Так, на початок січня 2016 року на одного громадянина України припадає 0,25 примірника видань, а на одну сім’ю - 0,74 примірника. Це майже вдвічі менше ніж 5 років назад (у 2011р.: на одного громадянина України - 0,42 примірника, а на одну сім’ю - 1,25 примірника).

В залежності від регіону кількість прихильників преси відрізняється, це в свою чергу, впливає на результати передплати в розрізі регіональних дирекцій Укрпошта. Найактивніші шанувальники преси, в т.ч. і передплатники - у Вінницькій області.

Для досягнення таких результатів передплати всі учасники ринку друкованих ЗМІ (видавці, ДП «Преса», УДППЗ «Укрпошта») професійно виконували свою частку роботи.

   Так, ДП «Преса» під час проведення виставкових заходів (таких як «МЕДВІН: Книжковий світ», «Київська міжнародна книжкова виставка. Книжкові контракти», «Благодійні книжкові виставки-ярмарки «Український простір») приверталася увага споживачів до передплати, як найзручнішого способу отримання друкованих періодичних видань, надавалась інформація щодо умов та варіантів оформлення передплати на періодику. За результатами власного моніторингу, передплата на періодичні видання України та зарубіжних країн в мережі Інтернет за допомогою сервісу «Передплата on-line» станом на 1 січня 2016 року зросла на 22% у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Разом з цим, ДП «Преса» спільно з УДППЗ «Укрпошта» та видавцями проводилися акції:

- «Декада передплати» - надавалась можливість передплатникам оформити передплату на видання за пільговими умовами;

- «Дні передплатника» у поштових відділеннях України.

            Крім того, з метою привернення уваги широких громадських кіл до проблем дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та людей похилого віку, які живуть в будинках престарілих та позбавлені піклування рідних, проводилися благодійні акції «Подаруй дитині радість читання» та «Старість в радість». Участь в акціях взяли пересічні громадяни, підприємства та організації різних категорій. Також, разом з Українською бібліотечною асоціацією (УБА), було розпочато Акцію «Передплати газету для мешканців зони АТО». Її мета - інформаційна підтримка громадян України, що проживають у населених пунктах, що максимально наближені до зони АТО.

В період проведення передплатної кампанії на ІІ півріччя 2016 року всі вище перелічені акції будуть тривати і надалі. Запрошуємо всіх стати активними учасниками благодійних акцій та шанувальниками друкованого слова!

Нагадуємо, що оформити передплату на періодичні видання можна з будь-якого поточного місяця року. Сайт ДП «Преса» є зручною та ефективною платформою для здійснення передплати на періодичні видання.

Прес-служба ДП "ПРЕСА"