25.11.24
телефон
(050)410-98-60
В кошику немає товарів
ПЕРЕДПЛАТА ОНЛАЙН
Результати передплатної кампанії на ІІ півріччя 2016 року
дата публікації: 28.07.2016

Передплата періодичних видань на ІІ півріччя 2016 року (з доставкою з липня) проведена в Україні на належному організаційному і технологічному рівні в період з 07 квітня по  22 червня 2016 року.

До «Каталогу видань України на 2016 рік» (ІІ півріччя) включено 2484 індексів видань (1818 найменування). Це на 165 індексів або на 6% менше, ніж було запропоновано до передплати в І півріччі 2016 року. У загальній кількості видань України, що розповсюджуються в ІІ півріччі 2016 року за цим каталогом, газети займають 39%, журнали 60 %, книги та електронні видання – до 1  %.

До «Каталогу видань зарубіжних країн» на ІІ півріччя 2016 року» включено  2297 індексів видань, в основному це спеціалізовані, наукові та науково-популярні видання.

Кількість вітчизняних видань, що наразі розповсюджуються за межі України, становить 1300 найменувань. В 2016 році українська періодика експортується в 28 країн світу.

За результатами передплати на ІІ півріччя 2016 року, підприємствами зв’язку загалом передплачено 10 млн. 395 тис. прим. періодичних видань, що становить 98,3% до рівня  загального разового тиражу на 1 січня 2016 року (10 млн. 569 тис. прим.).

Передплатний тираж газет та журналів загальнодержавної сфери розповсюдження і книг на 1 липня 2016 року становить 6 млн. 215 тис. прим., що на 223 тис. прим. або на 3,5 % менше тиражу цих видань, досягнутого на 1 січня  2016 року (6 млн. 438 тис. прим.).

Передплатний тираж місцевих видань України – обласних, міських, міськрайонних і районних газет і журналів на 1 липня 2016 року становить 4 млн. 178 тис. прим. або 101,2% до рівня їх загального разового тиражу на 1 січня 2016 року  (4 млн. 129 тис. прим.).

Передплатний тираж зарубіжної періодики на 1 липня 2016 року складає 1,9 тис. прим., що становить 72% тиражу цих видань на 1 січня 2016 року (2,63 тис. прим.).

Питома вага передплатних тиражів загальнодержавних, місцевих і зарубіжних видань в загальному тиражі – 10 млн. 395 тис. прим. – прийнятої на ІІ півріччя 2016 року передплати становить:

-    загальнодержавних видань – 60 %;

-    місцевих видань – 40%;

-    зарубіжних видань – 0,02% .

Показником, що характеризує інтерес населення України до передплати періодики, є насиченість періодичними виданнями.

На ІІ півріччя 2016 року:

-    на одного громадянина України – 0,24 прим. (у січні 2016 року – 0,25 прим.);

-    на одну сім’ю – 0,73 прим. (у січні 2016 року – 0,74 прим.).

Звертаємо увагу, що протягом восьми років кожний бажаючий має можливість здійснювати передплату періодики, скориставшись послугою «Передплата ON-LINE» на сайті ДП «Преса» www.presa.ua. Як результат, тисячі передплатників встигли оцінити зручність даної послуги, адже оформити передплату на періодичні видання можна не виходячи з домівки чи офісу. Оплатити передплачені видання на сайті підприємства можливо  через системи сервісу онлайн платежів за допомогою платіжних карток Visa чи MasterCard, а також у будь-який інший зручний для клієнта спосіб: в банку або на пошті за сформованим на сайті рахунком.

Нагадуємо, що  оформити передплату на періодичні видання можна з будь-якого поточного місяця року.

Прес-служба ДП «Преса»