Передплата періодичних видань на ІІ півріччя 2016 року (з доставкою з липня) проведена в Україні на належному організаційному і технологічному рівні в період з 07 квітня по 22 червня 2016 року.
До «Каталогу видань України на 2016 рік» (ІІ півріччя) включено 2484 індексів видань (1818 найменування). Це на 165 індексів або на 6% менше, ніж було запропоновано до передплати в І півріччі 2016 року. У загальній кількості видань України, що розповсюджуються в ІІ півріччі 2016 року за цим каталогом, газети займають 39%, журнали 60 %, книги та електронні видання – до 1 %.
До «Каталогу видань зарубіжних країн» на ІІ півріччя 2016 року» включено 2297 індексів видань, в основному це спеціалізовані, наукові та науково-популярні видання.
Кількість вітчизняних видань, що наразі розповсюджуються за межі України, становить 1300 найменувань. В 2016 році українська періодика експортується в 28 країн світу.
За результатами передплати на ІІ півріччя 2016 року, підприємствами зв’язку загалом передплачено 10 млн. 395 тис. прим. періодичних видань, що становить 98,3% до рівня загального разового тиражу на 1 січня 2016 року (10 млн. 569 тис. прим.).
Передплатний тираж газет та журналів загальнодержавної сфери розповсюдження і книг на 1 липня 2016 року становить 6 млн. 215 тис. прим., що на 223 тис. прим. або на 3,5 % менше тиражу цих видань, досягнутого на 1 січня 2016 року (6 млн. 438 тис. прим.).
Передплатний тираж місцевих видань України – обласних, міських, міськрайонних і районних газет і журналів на 1 липня 2016 року становить 4 млн. 178 тис. прим. або 101,2% до рівня їх загального разового тиражу на 1 січня 2016 року (4 млн. 129 тис. прим.).
Передплатний тираж зарубіжної періодики на 1 липня 2016 року складає 1,9 тис. прим., що становить 72% тиражу цих видань на 1 січня 2016 року (2,63 тис. прим.).
Питома вага передплатних тиражів загальнодержавних, місцевих і зарубіжних видань в загальному тиражі – 10 млн. 395 тис. прим. – прийнятої на ІІ півріччя 2016 року передплати становить:
- загальнодержавних видань – 60 %;
- місцевих видань – 40%;
- зарубіжних видань – 0,02% .
Показником, що характеризує інтерес населення України до передплати періодики, є насиченість періодичними виданнями.
На ІІ півріччя 2016 року:
- на одного громадянина України – 0,24 прим. (у січні 2016 року – 0,25 прим.);
- на одну сім’ю – 0,73 прим. (у січні 2016 року – 0,74 прим.).
Звертаємо увагу, що протягом восьми років кожний бажаючий має можливість здійснювати передплату періодики, скориставшись послугою «Передплата ON-LINE» на сайті ДП «Преса» www.presa.ua. Як результат, тисячі передплатників встигли оцінити зручність даної послуги, адже оформити передплату на періодичні видання можна не виходячи з домівки чи офісу. Оплатити передплачені видання на сайті підприємства можливо через системи сервісу онлайн платежів за допомогою платіжних карток Visa чи MasterCard, а також у будь-який інший зручний для клієнта спосіб: в банку або на пошті за сформованим на сайті рахунком.
Нагадуємо, що оформити передплату на періодичні видання можна з будь-якого поточного місяця року.
Прес-служба ДП «Преса»