Новини
11.03.2015
Засновник російського «Коммерсанта» Володимир Яковлєв збирається запустити нове медіа, щоб протистояти пропаганді
Відомий російський журналіст, засновник та перший головний редактор російської ділової газети «Коммерсант» Володимир Яковлєв збирає гроші на запуск нового ЗМІ через краудфандинг - платформу Kickstarter. Про це йдеться у його заявці на сайті. Детальніше...
11.03.2015
ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС
УАВПП, Комісія з Журналістської Етики та Проект Ради Європи «Впровадження європейських стандартів в українському медійному середовищі» оголошують про проведення відбіркового конкурсу з визначення учасників пілотного проекту із впровадження збалансованого підходу до висвітлення гендерно забарвлених тем та планування тематики видання у відповідності до інформаційних запитів читачів та професійних стандартів журналістики. Детальніше...
03.03.2015
14 березня – майстер-клас «Правила репортажу Соні Кошкіної» у Fedoriv Hub
14 березня у Fedoriv Hub шеф-редактор порталу LB.ua Соня Кошкіна проведе майстер-клас для тих, хто хоче навчитися писати яскраві репортажі
і створювати журналістські «спектаклі на папері». Детальніше...
03.03.2015
Український журнал «МайбутнЄ» обрав у якості icon-brand журналістку Джен
Українське видання про фінансові послуги «МайбутнЄ», яке видається сьомий рік, обрало креативну стратегію розвитку і створило власний icon-brand - журналістку Джен, образ якої використовуватиме при створенні корпоративної сувенірної продукції та у підготовці матеріалів для журналу. Детальніше...
26.02.2015
17-18 квітня - Третя міжнародна науково-методична конференція з медіаосвіти і медіаграмотності
17 - 18 квітня Академія української преси (АУП) проведе у Києві Третю міжнародну науково-методичну конференцію «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи» в партнерстві з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інститутом соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України. Детальніше...
26.02.2015
Издатели новостных ресурсов решили бороться с AdBlocker
ITV — крупнейший бродкастер Великобритании решил ограничить доступ на сайт для тех пользователей, у которых установлен какой-либо сервис, блокирующий рекламу. Таким пользователям вежливо, но настойчиво предлагается выключить блокиратор рекламы.
Для таких пользователей на экране выводится сообщение следующего характера: «Мы подозреваем, что вы используете некое программное обеспечение, блокирующее рекламу в плеерах ITV. Мы понимаем, что вы не всегда рады рекламе, но это то, как мы зарабатываем деньги, чтобы иметь возможность предлагать вам телешоу, которые вы любите». Детальніше...
28.11.2019
Как составить эффективный призыв к действию (call to action), который зацепит пользователя?
Любой, особенно коммерческий, сайт создается с определённой целью: продать товар или услугу, привлечь новых покупателей или партнеров. Конечно, сам сайт — это только первое звено воронки продаж — но без него не будет и остальных. Цепочка конверсии может начаться, например, со скачивания бесплатной книги или подписки на рассылку, а в итоге привести к продаже. Чтобы добиться поставленной цели, нужен не просто привлекательный ресурс. Детальніше...
26.02.2015
Учасники круглого столу медійних організацій України і Росії домовилися про міжнародну конференцію з безпеки журналістів
Сьогодні, 25 лютого, учасники п'ятого круглого столу українських і російських медійних організацій в офісі представника ОБСЄ з питань свободи ЗМІ у Відні (Австрія) Дуні Міятовичдомовилися про проведення у червні нинішнього року у столиці Австрії міжнародної конференції з питань безпеки журналістів, які висвітлюють війну на сході України. Про це повідомляє прес-служба Незалежної медіапрофспілки України (НМПУ). Детальніше...