Новини
26.02.2015
Премії ім. Лесі Українки отримали «Це наше і це твоє» каналу «Плюсплюс», Яна Кернер-Вернер, Віктор Терен та театр ляльок з Івано-Франківська
Державний комітет з питань телебачення та радіомовлення голосуванням визначив цьогорічних переможців урядової премії імені Лесі Українки за літературно-мистецькі твори для дітей . Про це повідомляє «Укрінформ». Детальніше...
23.02.2015
Forbes разместил анонс рекламного материала на обложке мартовского выпуска
Тренд на так называемую native ad дошёл и до святая святых печатной новостной индустрии — до обложек журналов. На обложке мартовского номера Forbes, который должен появиться в киосках 2 марта, размещён анонс рекламного материала, сообщает mediamedia.me Детальніше...
23.02.2015
У Польщі пресу почали штрафувати за Джинсу
Польську компанію Express Media, видавця місцевих газет Express Bydgoski та Nowości – Dziennik Toruński, покарали за публікацію рекламних текстів без належного маркування. Таке рішення стало першим для медіаринку Польщі, пише nmpu.org.ua Детальніше...
23.02.2015
Vogue запускає розділ для чоловіків
На сайті Vogue.ua з'явився розділ для чоловіків. Це перший крок, який український Vogue робить, щоб залучити чоловічу аудиторію та більшу кількість рекламодавців. Детальніше...
23.02.2015
Підсумки передплати на 2015 рік
Державним підприємством «Преса» здійснено необхідну роботу по залученню до передплати на 2015 рік великої кількості видань – як вітчизняних, так і зарубіжних. Детальніше...
05.02.2015
Оголошено переможців Всеукраїнського рейтингу «Книжка року 2014»
У понеділок, 2 лютого 2015 року у київському театрі-майстерні «Сузір'я» пройшла Церемонія нагородження переможців XVI Всеукраїнського рейтинґу «Книжка року 2014». Про це повідомляє інформаційна агенція «ПРО». Детальніше...
03.02.2015
Как редакции экспериментируют с использованием виртуальной реальности
Хотите привлечь людей к информации о последних новостях? Поместите их внутрь событий.
Виртуальная реальность, некогда связанная в нашем сознании только с видеоиграми, теперь используется в новостной журналистике. Журналисты используют камеру с обзором 360 градусов, которая снимает место событий так, что у зрителей создается ощущение, что они там присутствуют Детальніше...
03.02.2015
Міжнародна Федерація Періодичної Преси (FIPP) вважає зайвою ідею заборони реклами безрецептурних ліків
Керівництво Міжнародної Федерації Періодичної Преси звернулося до Президента, керівників Уряду і Парламенту з листом щодо запланованої у Коаліційній угоді заборони рекламувати лікарські засоби (додається). З точки зору стандартів Європейського Союзу заборона реклами фармацевтичних виробів є зайвою. Перед цим Українська Асоціація Видавців (УАВПП) звернулась із відповідним запитом до FIPP, у якому попросила розтлумачити європейські підходи до реклами ліків та ролі ЗМІ у допомозі громадянам у питаннях охорони здоров'я, лікування та профілактики хвороб. Детальніше...
03.02.2015
ІРРП тимчасово припиняє надання правової допомоги журналістам
Інститут розвитку регіональної преси (ІРРП) змушений повідомити, що медіа-юристи ІРРП та мережі регіональних медіа-юристів тимчасовго припинили надавати правову допомогу журналістам та ЗМІ з 1 січня 2015 року. Про це йдеться в оголшенні на сайті Інституту. Детальніше...