Новини
03.02.2015
Газета «Капитал» закрывает бумажную версию. Сайт издания продолжит работу
Как стало известно AIN.UA, владельцы деловой газеты «Капитал» приняли решение прекратить выпуск бумажной версии издания. Эту информацию подтвердили два источника в редакции издания. С 1 февраля редакция газеты «Капитал» будет работать только в онлайн-формате. Сотрудники редакции ушли в новогодний отпуск 26 декабря и с тех пор «каникулы» несколько раз продлевали — работал только сайт. Детальніше...
02.02.2015
Шановні колеги!
Державне підприємство "Преса" щиро вітає колектив УДППЗ "Укрпошта" з 21-річницею з дня заснування! Детальніше...
28.01.2015
Нужно ли объединять ньюзрум печатной и цифровой версии: две истории из практики
Редакции газет с онлайн-версией всегда стоят перед выбором: объединить рабочее пространство и штат или разделить два продукта. Издание Digiday сравнило противоположные подходы на примере американской Daily News и британской Daily Mail. Детальніше...
28.01.2015
У 2014 році в Україні видали на 22,1% менше книжок
У 2014 році книжковий наклад в Україні зменшився на 14,7 млн примірників, або на 22,1% в порівнянні з показниками 2013 року. Про це повідомив голова Державного комітету телебачення і радіомовлення Олег Наливайко, посилаючись на дані держустанови «Книжкова палата України ім. І. Франка», повідомляє «РБК-Україна». Детальніше...
28.01.2015
Луценко і Княжицький хочуть звільнити від ПДВ виготовлення і поширення книг та електронного контенту
Верховній Раді пропонують звільнити від оподаткування податком на додану вартість практично всі операції з виготовлення та розповсюдження книжок вітчизняного виробництва, у тому числі електронного контенту. Детальніше...
28.01.2015
Американский Hearst хочет выкупить в России журналы Cosmopolitan и Harper`s Bazaar
Американский медиахолдинг Hearst Communications направил ходатайство в ФАС о выкупе у финского медиахолдинга Sanoma 50% в ИД "Фэшн Пресс", издающем журналы Cosmopolitan, Harper`s Bazaar и Esquire, а также "Популярную механику", "Домашний очаг", "Вкусно и полезно" и Robb Report, сообщили tass.ru в пресс-службе ФАС. Сейчас партнеры паритетно владеют ИД "Фэшн Пресс". Детальніше...
27.01.2015
Старшокласників запрошують на дводенний тренінг «Школа універсального журналіста»
Школярів 9-11 класів та їхніх вчителів запрошують на дводенний тренінг з основ журналістики, що відбудеться 21-22 лютого 2015 році на базі Національного університету «Острозька академія» .
Про це повідомляє biggggidea.com. Детальніше...
27.01.2015
Чому нативна реклама — не джинса
Легально спонсоровані матеріали дають онлайн-ЗМІ шанс виживати та розвиватися за умови кризи та зменшення рекламних бюджетів.
Перерозподіл рекламних бюджетів на користь пошуковиків і соціальних мереж став загрозою для існування незалежних онлайн-медіа в усьому світі. В Україні, де рекламний ринок скорочується через економічну кризу та війну, ця загроза ще серйозніша. Шукаючи нові канали монетизації, західні медіапідприємці сходяться на думці, що необхідно змінити саму культуру створення та споживання реклами. Один із напрямків таких змін - native advertising, себто нативна (рідна) реклама. Детальніше...
27.01.2015
У 2015 році «Женский Журнал» поширюється на борту літаків МАУ
«Женский» Журнал для тех, кто хочет жить счастливо» з січня 2015 року буде поширюватися в бізнес-класі авіакомпанії МАУ. Детальніше...